CHEMIA KRYMINALISTYCZNA I SĄDOWA – nowatorska formuła studiów dostosowana do potrzeb gospodarki

Kto może studiować CHEMIĘ KRYMINALISTYCZNĄ I SĄDOWĄ?

Kwalifikacja na podstawie: średniej arytmetycznej ocen uzyskanych ze wszystkich ocen końcowych w trakcie studiów wyższych. O przyjęcie mogą ubiegać się absolwenci  studiów I i II stopnia, a także jednolitych magisterskich następujących kierunków: chemia, chemia kryminalistyczna, chemia sądowa, technologia chemiczna, biologia, biologia sądowa, biotechnologia, nanotechnologia, analityka chemiczna, farmacja, chemia i toksykologia sądowa, analityka medyczna, ochrona środowiska, inżynieria materiałowa, fizyka.

Gdzie możesz pracować po ukończeniu CHEMII KRYMINALISTYCZNEJ I SĄDOWEJ ?

Po uzyskaniu stopnia magistra na naszych studiach, jako chemik sądowy i kryminalistyczny, będziesz mógł pracować:

- w najlepszych laboratoriach kryminalistycznych policji, w laboratoriach celnych, badawczych, kontrolnych i diagnostycznych,

- jako biegły o specjalności kryminalistyczne badanie śladów zabezpieczonych na miejscu zdarzenia (np. daktyloskopia, mechanoskopia, ekspertyza dokumentów, badania chemiczne, fizykochemiczne i komputerowe) - po ukończeniu szkoleń specjalistycznych.

- w firmach zajmujących się produkcją i handlem materiałami i urządzeniami analitycznymi, wykorzystywanymi w badaniach kryminalistycznych, chemicznych i pokrewnych.

Więcej szczegółów jest dostępnych w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów UwB pod adresem: