Jakość Kształcenia

Wydziałowy Zespół ds. Jakości Kształcenia przy Wydziale Chemii

Celem działania Zespołu jest podnoszenie jakości kształcenia na Wydziale poprzez monitorowanie standardów akademickich, ocenę procesu kształcenia, ocenę jakości zajęć dydaktycznych, monitorowanie warunków kształcenia i organizacji studiów, monitorowanie mobilności studentów i doktorantów oraz stopnia umiędzynarodowienia kształcenia, monitorowanie relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym w odniesieniu do programu studiów, a także uzyskiwanie opinii absolwentów o odbytych studiach i opinii pracodawców o poziomie zatrudnianych absolwentów Wydziału.

W skład Zespołu wchodzą następujące osoby:

  1. dr hab. Barbara Leśniewska, prof. UwB – przewodnicząca Zespołu, Katedra Chemii Analitycznej i Nieorganicznej, pokój 2031, tel. 85 738 80 93, e-mail: blesniew@uwb.edu.pl
  2. dr hab. Agnieszka Wojtkielewicz, prof. UwB - Katedra Chemii Organicznej, pokój 1095, tel. 85 738 80 43, e-mail: a.wojtkielewicz@uwb.edu.pl
  3. dr hab. Urszula Kotowska – Katedra Chemii Analitycznej i Nieorganicznej, pokój 3022, tel. 85 738 81 11 lub -81 13, e-mail: ukrajew@uwb.edu.pl
  4. dr Ilona Kiszkiel-Taudul - Katedra Chemii Analitycznej i Nieorganicznej, pokój 3033, tel. 85 738 80 38, e-mail: i.kiszkiel@uwb.edu.pl
  5. mgr Żaneta Arciszewska - przedstawicielka doktorantów, pokój 2034, tel.  85 738 80 91, e-mail:  z.arciszewska@uwb.edu.pl
  6. Natalia Rydzewska - przedstawicielka studentów, II rok Chemia, studia I stopnia, e-mail: nr86669@student.uwb.edu.pl

 

Do Zespołu ds. Jakości Kształcenia prosimy o kierowanie uwag, opinii i sugestii dotyczących procesu kształcenia na naszym Wydziale, m.in.:

- propozycje usprawnienia rozkładu zajęć,

- sygnalizowanie trudności w opanowaniu materiału,

- sygnalizowanie trudności w procesie dydaktycznym i wychowawczym,

- sygnalizowanie niedociągnięć w wyposażeniu i sprawnym działaniu bazy materialnej, w tym barier dla studentów niepełnosprawnych,

- ocena funkcjonowania reprezentatywności studentów w Radzie Wydziału, Samorządzie Studenckim itp.,

- ocena funkcjonowania bibliotek oraz Dziekanatu,

- realne możliwości rozwijania zainteresowań w kołach naukowych,

- ocena współpracy z opiekunami poszczególnych roczników.

 

Sprawozdania WSZJK:

Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Sprawozdanie 2021/2022 912.61KB [ .pdf ]
Pliki do pobrania
Sprawozdanie 2020/2021 809.01KB [ .pdf ]
Pliki do pobrania
Sprawozdanie 2019/2020 762.36KB [ .pdf ]
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.